Bu WEB sayfası ile sizlere firmamızın “Optik ve Lazer Ölçümleme” hizmetini tanıtmak, uygulama örnekleri vermek istiyoruz.
Arprom herhangi bir sistem veya yazılım pazarlamıyor. Bütün dikkat ve özenimiz “hizmet” üzerine odaklı. Kurulduğumuz 2004 yılından bu yana yüzlerce firmaya data teslim ettik, binlerce CAD veri ve optik/lazer metroloji raporu hazırladık.
Bizlere emanet ettiğiniz projeleriniz için teşekkür ederiz.
2010 yılında Türkiye de bir ilk olarak “Optik Tarama”, “Optik ve Lazer Metroloji” ve “CAD veri Hazırlama” konularında talimat ve prosedür hazırlayarak ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi kurduk ve Bureau Veritas üzerinden DAkkS’ e (DAR) akredite olduk, 2018 yılında ISO 9001:2015’e geçiş yapıldı. Birçok ara denetimler sonrası belgemizi sürdürmeye devam ediyoruz.
Mayıs 2013 de yeni yatırımlarımız ile 16 milyon piksel çözünürlükte Zeiss Comet 6 optik tarama ve Nikon 36,2 Mp Fotogrametri hizmeti sunmaya başladık. 80mm den 1200 mm kadar 6 adet ölçme hacmi ile iş parçalarını en yakın boyuttaki mercek takımı ile ölçüyor, yüksek hassasiyetler elde ediyoruz. Mayıs 2015 de büyük parça ölçümleri için FARO Lazer Tracker –Vantage- yatırımı yaptık. Mayıs 2016 da FARO EDGE ölçme kolu yatırımı yaptık. ARPROM optik ve lazer son teknoloji ölçüm sistemleri ile Türkiye de en geniş olanaklar ile servis hizmeti veren kuruluştur. Daha geniş bilgi veya ücretsiz ön çalışma için lütfen bizi bilgilendirin. Umarız siz Sayın Firmanız ile de çalışır, bilgi birikimimiz ve servis anlayışımızı hizmetlerinize sunabiliriz. Teşekkür ederiz.
Arprom Kalite Politikası
- Arprom’ a bağlı müşteriler yaratmak, “İmaj” ve “Tutundurma” amaçlı çağdaş tekniklerden faydalanarak, ARPROM firmasının “Bilinilirlik” ini arttırmak ve “ Arprom’ un hizmetlerinden memnun, kalitesine güvenen” müşteri portföyü oluşturmak,
- Geçmiş bilgi ve tecrübemizi günümüz bilgi ve teknolojisi ile birleştirerek rakiplerimizle aramızda fark yaratmak, yöntemler geliştirmek ve süreç verimliliğini arttırmak,
- Toplumda ve işbirliği içerisinde olduğumuz sektörlerde, kalite bilincinin yayılmasına katkıda bulunmak,
- Türkiye’deki endüstriyel 3 boyutlu ölçü sistemleri hizmet sektöründe standartları iyileştirmek,
- “müşteri ve çalışan memnuniyeti” odaklı hizmet anlayışı oluşturmak ve bu anlayışı sürekli daha iyi olma yolunda ilerletmek,
- Müşterilerimizin beklentilerini ve ihtiyaçlarını sürekli olarak karşılayacak hizmetleri sunmak,
- “Sıfır hata ve optimum hız “ anlayışında ölçü hizmetlerini kaliteden ödün vermeden uygun fiyatlarla sunmak,
- Hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti ve Süreç verimliliğini sürekli iyileştirmek, bu amaç doğrultusunda, firma politika ve hedefleri ile orantılı olarak, çalışanlarımızın kişisel gelişimlerini iyileştirmek, geliştirmek ve eğitim vermek,
- Çalışanların, firmamızın Kalite Yönetim Sistemi standartlarına katılımını teşvik etmek ve takım çalışmasını özendirmek,
- “Güven duygusunun büyük bir sermaye olduğunun bilincinde olmak, müşteri ve çalışanlarımız ile olan birlikteliklerimizde, bu sermayeyi, her geçen gün arttırmaya çalışmak,
- Hizmetlerimiz kapsamında olası tehlikeli durum ve davranışlar ile ilgili risk değerlendirmelerini sistematik bir şekilde yaparak bunları önleme yaklaşımını yerleştirmek,
- Başarı ile ilgili göstergeleri sürekli iyileştirmek. Kalite ve verim de başarısızlığa sebep olan kök nedenleri ortadan kaldırmak. Düzeltici kararları ivedilikle almak ve uygulamaya koymak,
- Hatasız süreç – verimlilik süresi konusunda yoğunlaşmak, sıfır hata ve en kısa sürede süreçlerin tamamlanması için gerekli faaliyetleri yapmak.